Zo zout heb ik het nog nooit gegeten...

Rembekrachtiger

Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 44
Subject:

Re: Zo zout heb ik het nog nooit gegeten...

· 
Posted: 26.06.2018 - 11:49  ·  #31
Quote door JOv70BI

Het is voor mij bijv al ietsje lastiger op de weg te rijden dat als ik me niet genoeg concentreer kan ik stilstaan voor groen en willen rijden bij rood, dat rijden bij rood is wel in orde daar door dubbelcheck enz

Ik hoop dat je het anders bedoeld dan hoe je het schrijft... Als iemand gaat stoppen voor een groen licht kan dat toch zeer ongewenste reactie's en effecten opleveren. Hetzelfde geldt dat je wilt gaan rijden bij rood licht, dat lijkt me toch niet bepaald in orde hoe vaak je ook dubbel checkt...
petervolvos60
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 26.06.2018 - 11:55  ·  #32
Quote door Janvis

Quote door JOv70BI

Het is voor mij bijv al ietsje lastiger op de weg te rijden dat als ik me niet genoeg concentreer kan ik stilstaan voor groen en willen rijden bij rood, dat rijden bij rood is wel in orde daar door dubbelcheck enz

Ik hoop dat je het anders bedoeld dan hoe je het schrijft... Als iemand gaat stoppen voor een groen licht kan dat toch zeer ongewenste reactie's en effecten opleveren. Hetzelfde geldt dat je wilt gaan rijden bij rood licht, dat lijkt me toch niet bepaald in orde hoe vaak je ook dubbel checkt...

Ik hoop idd niet achter meneer JOv70BI te rijden, einde oefening voor mijn mooie s60.............................
JOv70BI

Subject:

· 
Posted: 26.06.2018 - 11:59  ·  #33
...
hoggie
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

· 
Posted: 26.06.2018 - 12:33  ·  #34
Met 500 op de klok kan dat best.
Maar van nieuwe spullen verwacht je dat niet.
Zeker niet met verschillende onderdelen...
De olie zat dik in de oliepomp aan de verkeerde kant.
De bekrachtiger heeft een heel tijdje uit staan te lekken.
Ik wordt wel weer een beetje bang, want voor het eerst in 150.000 km heb ik olie bij moeten vullen....

Selected quotes for multi-quoting:   0