Tsja, Kumho. Ik was bepaald niet te spreken over de Kumho Ecowing die op mijn auto zat toen ik hem kocht, maar ja, wellicht zijn hun sportieve banden beter. Ik moest bij aankomst thuis al 1 vervangen omdat er een onverklaarbare rare driepuntige scheur in 1 zijwang zat (aan de binnenkant), dus meteen beide banden op 1 as vervangen, door Michelin Primacy 4. En dat was voelbaar zoveel beter qua bochtengedrag en wegligging, dat ik die Kumho's echt vervloekt heb totdat ze versleten waren (ons bint zuunig). Ik heb ze zowel op vooras en achteras geprobeerd en ik vond het helemaal niks. Maar ja, het ene model is de andere niet. Toch zou ik niet gauw weer Kumho's kopen. Toch heb ik geriskeerd om weer van Michelin af te stappen en heb de laatste keer 2 Kleber all-season banden (Quadraxer 3 meen ik) laten monteren (na goede ervaring met Kleber winterband op vorige auto, en op aanraden van mijn bandenboer) en daar ben ik wel zeer over te spreken tot zover, qua grip, stilte (beter dan Michelin Primacy 4, en dat is toch wel een referentie) en bochtengedrag, en prijs ook wel. Slijtage moet ik nog zien, zitten er nog niet lang genoeg onder.