mijne schakelt automatisch over naar benzine bij vollast(gebeurt wel minder en minder, ik word dus oud )
maar: aangezien LPG een hogere klopvastheid heeft dan benzine, zou 't in feite bij 't harder werken van de motor toch beter moeten zijn op lpg(minder kans op gepingel) en zoals Enno aangeeft is de energetische waarde van lpg lager, dus volgens mij heft 't één 't ander op
enige wat ik alsnog zou overwegen is dat je toch een kopsmering erop zet(doordat lpg 'droger' is dan benzine en er geen 'smeer'middelen aan toegevoegd kunnen worden zoals bij benzine)
maar: aangezien LPG een hogere klopvastheid heeft dan benzine, zou 't in feite bij 't harder werken van de motor toch beter moeten zijn op lpg(minder kans op gepingel) en zoals Enno aangeeft is de energetische waarde van lpg lager, dus volgens mij heft 't één 't ander op
enige wat ik alsnog zou overwegen is dat je toch een kopsmering erop zet(doordat lpg 'droger' is dan benzine en er geen 'smeer'middelen aan toegevoegd kunnen worden zoals bij benzine)